Wimdu tipy pro hosty

Tipy na cesty

S Wimdu hosty můžete zažít skvělé zážitky. Poznejte Vašeho hosta více a možná se Vám podaří vytvořit mezinárodní přátelství. Tvrdě pracujeme na tom, abyste pronajímáním měli jen ty nejlepší zkušenosti. Podívejte se na naše tipy:

Vyplňte si svůj profil na Wimdu

Řekněte nám něco o sobě

Wimdu hostitelé často chtějí vědět, kdo do jejich apartmánu zavítá. Proto byste prostřednictvím profilu měli poskytnout o sobě několik informací. Napište odkud jste, proč máte rádi cestování, jaké jsou Vaše záliby a jakými jazyky hovoříte. Sdílením těchto informací navíc zvýšíte pravděpodobnost, že Vaše rezervace nebude zamítnuta.

Použijte svou síť

Pokud máte účet na Facebooku, můžete se jednoduše připojit na Wimdu pomocí Facebooku. To Vám pomůže udržovat Váš Wimdu profil velmi snadno a navíc budete mít i přehled o tom, kteří z Vašich přátel používají Wimdu.

Nahrajte Váš profilový obrázek

Nahrajete-li na Váš profil profilový obrázek, výrazně to ulehčí a zpříjemní komunikaci mezi Vámi a hostitelem. Navíc tím uvolníte a navodíte přátelštější atmosféru.

Naplánujte si cestu

Zjistěte, kdo je Vaším hostitelem

Podívejte se na Wimdu profil Vašeho hostitele a zjistěte, zdali máte něco společného či zda mluvíte stejným jazykem. Přes Wimdu systém zpráv můžete položit jakýkoliv dotaz Vašemu potenciálnímu hostitelovi a objasnit si tak detaily pobytu před Vaším příjezdem.

Překontrolujte si podrobnosti nabídky

Fotografie ubytování Vám usnadní výběr a napoví Vám, co můžete očekávat. Podívejte se však i na podrobný popis ubytování a na domovní řád, resp. na pravidla užívání. Po přečtení těchto informací si můžete být opravdu jisti, že ubytování je pro Vás to pravé. Velmi užitečnými informacemi mohou být i hodnocení od předešlých hostů.

Používejte Wimdu

Wimdu ověřuje platnost a kvalitu každé nabídky ubytování, která je na stránkách zveřejněna. Wimdu zajišťuje platební proces a poskytuje informace o ubytování. Pokud by se Vás hostitel pokoušel kontaktovat mimo Wimdu, nahlaste to prosím našemu zákaznickému servisu. Jedná se i o Vaši bezpečnost.

Užijte si pobyt

Projděte si ubytování důkladně

Wimdu převede peníze na účet hostitele 24 hodin po Vašem příjezdu. Pokud něco není v pořádku, nebo není v souladu s očekáváním, ihned nás prosím informujte a vynasnažíme se najít možné řešení. Pokud je v apartmánu něco rozbité, zdokumentujte závady fotografiemi, abyste se případně vyhnuli zodpovědnosti.

Zeptejte se Vašeho hostitele na kterékoliv informace

Požádejte svého hostitele, aby Vás při předávání klíčů provedl po apartmánu. Můžete se ho také zeptat na několik věcí a poznat svého hostitele lépe. Navíc ho můžete požádat, aby Vám sdělil nějaké tajné tipy, které v průvodcích stěží najdete a objevit tak místa, kam se většina turistů nedostane. Tak vzhůru na cesty!

Ohodnoďte Vašeho hostitele

Využijte možnosti ohodnotit Vašeho hostitele. Po Vašem odjezdu můžete napsat hodnocení, poděkovat nebo zanechat připomínky ke zlepšení. Díky hodnocení velice usnadníte rozhodování dalším cestovatelům a navíc se spolupodílíte na zlepšování poskytovaných služeb.